Monday, March 10, 2014

ME AND MY ♥ ONED! PART 2.

Sambungan yang masa tu,

Suddenly, i asked her la, " Kenapa you boleh suka orang yang macam i? I mean like, i ni lembut, tak segagah, seperkasa lelaki yang ada dekat KMJ ni. Then, she replied "Sebab I suka lelaki lembut, memahami perasaan perempuan" sambil cubit I. Lebih kurang la apa yang dia cakap.

Oh, ya. Lama-lama hati ini terdetik untuk suka dia. Ada banyak faktor,antaranya, dia lebih rendah dari I(hello!! Ada ke lelaki nak kapel die lebih tinggi dari dia punya gf). Kami juga mempunyai sejarah gelap kami,which is i find, okay,kami ada banyak persamaan. Plus, si dia ni pun pandai juga orangnya.

Ok,rasanya I shouldn't tell people exactly what happend next. Cukuplah I cakap, hubungan kami lebih jauh dari seorang kawan( Malu la weii. Nnt ada pula orang cakap, "baik kau buat blog sendiri muiz" -_-')

Well,seterusnya banyak juga lah kenangan dengan dia tapi i mention antara kenangan yang tak boleh dilupakan. First,masa bulan Ramadhan, setiap kali kami ke bazar, kami akan plan untuk pakai baju yang warna yang seakan-akan, then bila kami jalan sama-sama,mulalah orang bercakap2 ( I suka mencapub skit)

Oh ya,another one, yang memang i tak boleh lupa! Ok, si dia ni free hair, so kalau kami nak jalan-jalan waktu malam,si dia dengan rambutnya,baju yang mungkin pada orang agama agak ketat then kalau kami jalan-jalan,dengan ketawa sambil bertepuk tamparnya, Mana orang tak pandang serong.

Then one day, as usual,bila kita jalan-jalan kat sekitar KMJ, we noticed,got this one guys,pakai kopiah,keep staring at us,then decided tukar tempat. Then masa kami jalan-jalan, that guys still follow kami,and i was like, what the hell wrong with this guys? Rupa-rupanya,dia adalah pengurusi JAPPIM (kelab macam ala-ala agama dekat kolej kami!) Then,we decided to go back to bilik masing-masing.

So,itu adalah antaa kenangan yang memang i tak boleh lupa. Banyak lagi yang nak kongsi tapi cukuplah ini sahaja. Heee. Thanks Amalina Jonid. Ingat tau janji kita,InsyaAllah i akan berubah slow-slow and be the best for you. Ameen. Doakan untuk i k!! Too infinity and beyond ♥♥♥

No comments:

Post a Comment