Monday, March 3, 2014

Anugerah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..karnivel teater(KARVITER) telah berlangsung dari 18hb feb sehingga  28hb feb 2014 ,semua kolej yang ada di UM ni menghantar wakil untuk menyertai pertandingan ini kecuali kolej kediaman kesepuluh..pada 1hb Mac merupakan hari sesi ilmiah bersama juri dan semalam bersamaan 2hb Mac merupakan hari yang di nanti2kan oleh semua kolej yang bertanding iaitu majlis malam penutup..keputusan telah kami ketahui..Pertama sekali,syukur kepada Allah SWT atas kejayaan yang diberikan Alhamdulillah Kolej kediaman kesembilan(KAWAD) telh menjadi juara Karviter pada tahun ini..haha sy tak sangka la pulak boleh dapat anugerah PELAKON PEMBANTU LELAKI TERBAIK..apapun saya masih ingat lagi kata2 ketua mentor semasa berada di kem jati diri"REZEKI DATANG DI TEMPAT YANG TIDAK DISANGKA"rezeki saya terima kasih Allah.Anugerah ini adalah satu tanggungjawab kepada saya untuk pergi lebih jauh serta memenuhi segala harapan keluarga,dan sahabat2 untuk melhat saya berjaya satu hari nanti..Alhamdulillah..

Kumpulan:

Johan : Kawad (KK9) 
Naib Johan : Titik Noktah (KK7)
Ketiga : Ratu Malam (KK1)
Anugerah Khas Juri : Tepuk Amai-amai (KK11) - Show Fav aku
Lighting & Sound terbaik : Kawad (KK9)
Set & Props Terbaik : Tepuk Amai-amai (KK11)
Kostum & Make up Terbaik : Ratu Malam (KK 1)

Anugerah Individu:

Pengarah terbaik : Hafizee Hatta - Kawad (KK9)
Pelakon lelaki terbaik : Khuzairi - Kawad (KK9)
Pelakon wanita terbaik : Fatimah - kawad (KK9)
Pelakon Pembantu Lelaki terbaik : Kazim - Kawad (KK9)
Pelakon Pembantu Wanita terbaik : Anita - Ratu Malam (KK1)
Pelakon lelaki harapan : Tok Seh - Ratu Malam (KK1)
Pelakon wanita harapan : Fara - Titik Noktah (KK7)
Skrip terbaik : Hafizee Hatta & Durra - Kawad (KK9)

Tahniah kepada yang menang..kepada yang tidak menang jangan la kecil hati anda tetap menang kalau anda lakukan dengan seiklas hati ketika mementaskan karya anda..bak kata sahabat saya anugerah yang diterima adalah subjektif tapi kemenangan yang sebenar adalah kepuasan hati kita selepas mementaskan karya kita..buang yang keruh ambl yang jernih..setiap usaha pasti ada hasilnya...tahniah semua...

Terima kasih kepada semua yang memberi sokongan terhadap kami..tanpa sokongan anda tak bermaknalah sesebuah karya itu..main cakap je..harap betul la hehe..ni sekadar pandangan saya..kalau tk setuju bak kata produksi Aerofobia "moh kito jumpo dopan2"haha..itu shaja dari saya."TEATER MEMANUSIAKAN MANUSIA".Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment