Thursday, March 27, 2014

Fire drill

Hai..semua sekarang nie aku tgah bersila dekat futsal court sebab malam nie. Tetiba lh diorang nk buat fire drill.. Tensionnya dengar alarm kebakaran tu bunyi Tanpa Henti.... Lepas tu yang sakit jiwanya bila adalah makhluk Allah tu yang rajin ketuk pin. tu...berkali-kali pulak tu..Apa ingat kitorang nie pekak k???..haa.. Yang nie tak boleh blah.. Zaman bila pulak diorang ada buat announcement yang malam nie ada"fire drill"...ke aku yang tak ambik tahu.. Tapi secara jujurnyalah memang aku malas nk ambil tahu pasal kolej.. Huh..sebab aku tak suka jtk2 kt kk aku... Aku rasalah diorang tu stok2 yang kena kipas baru boleh senyum kt.. Hohoo..mmg tak lah aku nak buat Kerja macam NIE....

Okey...back to fire drill..haha.. Aku tengok ada Yang siap pkai make up lagi. Aik???.. Sempat lagi diorang make over kot.. Aku tak tahu lah....hangus terus kot.. Haha.. Tetiba teringat masa zaman sekolah dulu.. Aku turun fire drill pakai kain batik je.. Sakai gila... Tapi memang lawak lah...

Haa.. Ni nak share skit.. Pak cik bomba nie cakap.. Sistem keselematan kebakaran kita yang ketiga terbaik dunia.. Fuyoo.. Bapak kagum...

So,dengar je lah ceramah.. Bla.. Bla.. Bla..


#fire drill 2014#nak tidur..




No comments:

Post a Comment